Egy kis amerikai szoftvercéget, a georgiai székhelyű Nfuziont is megvásárolta nemrég a hazai székhelyű NNG Kft., hogy velük összefogva lépjen egy új, nagy álom felé. Az NNG szeretne az „autóipar Apple-jévé" válni, hogy iPhone-egyszerűségű vezetési-navigációs élményt nyújtsanak. A gyári autós navigációs szoftverek szegmensében 26 százalékos Ázsián kívüli globális részesedéssel rendelkező, 660 fős szoftvervállalat vezérigazgatóját a napokban odaítélt International Business Award növekedési díj apropóján kérdeztük, amit még nem kapott meg egyetlen magyar cég sem.
A minap egy igen nívós elismerést, az International Business Award (IBA) leggyorsabban növekvő európai cégnek járó díját vehették át, olyan korábbi vállalatokkal egy ligába kerülve, mint az Apple vagy a Procter & Gamble. Mi jut eszébe, amikor arra gondol, hogy a nagyok közé került be egy alig tízéves, sokáig startupként definiált magyar szoftvercég?
- Mi már egy nagyobb, immár 660 fős, jól szervezett vállalatként működünk, de jól tudjuk, hogy honnan indultunk. Cégkultúránk a diktatúra vagy az autokrácia helyett a meritokráciára épül. Megőriztük a közvetlen, őszi...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/43 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!