Magyarországon nyit ügyfélkapcsolati központot az Emirates

válassz
2014-10-28 11:19
frissítve: 2014-10-28 11:54
Magyar, angol, német, olasz és francia nyelven fogadják az utasok kérdéseit abban az ügyfélkapcsolati központban, amelyet az Emirates légitársaság hozott létre Budapesten. Európában ez a második ilyen központ, 3,4 milliárd forintból néhány év alatt 300 munkahely jön létre.
A mai átadón Szabó László külgazdasági és külügyi államtitkár a Figyelő kérdésére elmondta, hogy a beruházás összesen 300 millió forint állami támogatást kap, ennek egy része készpénz, egy másik része pedig adójóváírás.

Thierry Antinori, a légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a megnyitón elmondta, Európában ez a második, a világon pedig a hetedik szolgáltató központjuk.

Budapestre tíz európai és észak-afrikai város közül esett a választás.

Karen Bell-Wright, a szolgáltató központokért felelős alelnök elmondása szerint a manchesteri központtal közösen kilenc országért felelősek, és az első időben az egyszerűbb, foglalással kapcsolatos hívásokat fogadják Budapesten.