Bővítéssel a válság ellen

válassz
2014-10-30 06:26
A szombathelyi székhelyű vállalkozásnál a következetes üzletpolitika és a vevők iránti elkötelezettség mellett a márkaportfólió bővítésével kezelték a krízist.
Cseri József már a rendszerváltás előtt is az autókereskedelem világában dolgozott, akkor még a Merkur vállalat munkatársaként. A gazdasági fordulat beköszöntével alapítója volt az Autófókusz Kft.-nek. Az 1989-ben megalapított vállalkozás kezdetben használt gépjárművekkel kereskedett, majd a piaci liberalizáció beköszöntét követően a Toyota gépjárművek márkakereskedéseként és -szervizeként folytatta tevékenységét.



A rövid távon elért eredményeknek köszönhetően egy évvel a váltás után már terjeszkedni is tudtak: zalaegerszegi képviseletüket 19...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/44 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!