Add oda az adatod!

Devecsai János
2014-11-06 06:26
Egyre több bizalmas információt adunk meg magunkról a cégeknek, csak hogy kényelmet és magas fokú kiszolgálást kapjunk. Egy neves amerikai informatikus szerint rossz úton járunk, igaz, a magyar vállalkozások még ritkán használják ezt a lehetőséget.
Már délelőtt hallani a téglaházas belváros bárjaiból kiszűrődő countryzenét. Ráadásul alig üt tízet az óra, és már minden sarkon egy utcazenész áll. Egy könnyű séta után is egyértelmű, hogy égbe nyúló felhőkarcolói ellenére az amerikai Nashville - vagy ahogy a helyiek nevezik: a country fővárosa - igazán a múltjára a legbüszkébb. Azonban a helyen, ahonnan annak idején Johnny Cash és Jerry Lee Lewis is elindította a pályáját, egy szűk hétre a jövő is helyet követelt magának: a big data (BD) megoldásokra specializálódott globális cég, a Teradata az üzleti partnereinek ugyanis itt tartotta október végén a nagy éves konferenciáját.
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/45 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!