Vezető pozíció megszerzésére törekszik Magyarország az európai egészségturizmusban - nyilatkozta a Figyelőnek Ruszinkó Ádám, a Nemzet-gazdasági Minisztérium turisztikáért felelős helyettes államtitkára.
Magyarország legújabb díjnyertes spotja október elején Cannes-ban Ezüst Delfin-díjat nyert turizmus kategóriában. A Magyar Turizmus Zrt. imázsfilmje a külföldiek számára legvonzóbb helyszíneket mutatja be, egyebek között Budapestet és a Balatont. Az alkotók arra törekedtek, hogy a hagyományos gulyás-csárda-paprikás-csikós helyett a potenciális látogatók az új, modern Magyarországra s a fiatalok számára is vonzó szórakozási lehetőségekre asszociáljanak.
ÉLMEZŐNYBEN
A film üzenete: Magyarország több, mint ami az emlékeikben ...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/47 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!