Ha a vevő rájön, ugrik az üzlet, ha pedig utólag szembesül velük, könnyen a bíróság előtt találhatjuk magunkat. Az eladási folyamatot jelentősen segíti, ha magunk tárjuk fel a problémákat, és idejében orvosoljuk azokat, amelyek a vásárlók szempontjából fontosak. Erre szolgál az eladóoldali átvilágítás.
Tegyük fel, hogy egy nagy értékű lakást akarunk eladni, de a fal itt nedves, amott meg repedezik. A rövidlátó tulajdonosok ilyenkor festenek, repedéseket ékelnek, és általában igyekeznek eltüntetni a problémák nyomát. Csakhogy ez a stratégia életveszélyes az értékesítés szempontjából. Az olcsó megoldásokat a vevő szakembere kiszúrja, és ugrik az üzlet, de ha ezt meg is ússzuk, később jöhet a pereskedés. Jobban járunk, ha azonnal a vásárló kezébe nyomjuk a statikai felméréseket, megszerezzük a tulajdonostársak nyilatkozatát, hogy hajlandók részt vállalni a t...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/50 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!