Így telt a tervezők karácsonya

Halaska Gábor
2014-12-30 23:01
Minden eddiginél nagyobb érdeklődés mellett zajlott az idei Ajándék Terminál, ami 150 magyar designer termékeit vonultatta fel. A Design Terminál célja, hogy karácsonyi vásárával segítse a kiemelkedő tehetségű magyar tervezők és a nagyközönség egymásra találását.
Az Ajándék Terminál 2011 óta a magyar tervezők egyik legfontosabb seregszemléjévé vált, mely idén először a Design Terminál Erzsébet téri központján túl a város öt pontján - Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, Magyar Nemzeti Galéria, WestEnd City Center - várta a minőségi magyar termékek iránt nyitott közönségét. Az itt eladott termékek után a Design Terminál nem számolt el jutalékot, így azok teljes összege közvetlenül a tervezőkhöz került.



A Design Terminál által szervezett vásárok célja, hogy lehetőséget biztosítsanak a vállalkozások számára a szakmai szereplőkkel, a forgalmazókkal és a fogyasztókkal való találkozásra, vagyis a piaci validáció megszerzésére, az aktív márkaépítésre és a kereskedelmi kapcsolatok bővítésére. Idén összesen 330 vállalkozás mutatkozott be hazai szakkiállításokon és vásárokon a Design Terminál jóvoltából.





A Design Terminál az Ökumenikus Segélyszervezet 2013-ban megkötött stratégiai partnerségére alapozva idén is hangsúlyt fektetett karitatív szerepvállalására. Az Ajándék Terminál minden évben erős karitatív lábakon áll, kiemelt eseménye a Jótékonysági Design Aukció, ahol idén közel 70 tervező egyedi designtárgyait árverezték el. A liciten összesen több mint 1 000 000 forint gyűlt össze, mely az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja.