Ez mintegy 18 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi mutatóhoz képest.
Az ünnepi időszakban az informatikai és telekommunikációs eszközök forgalma bővült a legerősebben. A cég a karácsonyi időszakban is várakozásokon felüli eredményeket produkált, különösen az arany hétvége forgalma volt kiemelkedő. A november-decemberi adatok összességében 20 százalékkal haladták meg az előző év hasonló periódusában mérteket. A fogyasztói preferenciákat elemezve Fajcsi Róbert, a Vöröskő Kft. kereskedelmi ügyvezető igazgatója kifejtette, hogy a vásárlók egyre inkább a márkás termékek felé fordulnak. Bár a hazai piac igen árérzékeny, az úgyneveze...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/3 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!