A márciusban érkező iWatch sikerén vagy kudarcán múlhat az Apple jövőbeli megítélése. Technikailag nagy dobás nincs ugyan a kütyüben, de az okos időmérők piacát mégis átformálhatja a jól kitalált szerkezet. Ha így lesz, az óriáscég részvénye nem tűnik majd túlárazottnak.
A cupertinói technológiai óriás nem bízza a véletlenre a heteken belül, várhatóan márciusban érkező új eszközének, az iWatch okosórának a sikerét. A termékért felelős részleget a divatvilágban ismert Burberry brand korábbi ügyvezetője, Angela Ahrendts irányítja, akit egyebek közt a svájci TAG Heuer óramárkától elcsábított értékesítési kulcsemberek is támogatnak. Sőt, a hírek szerint Kínában az ottani Vogue címlapját célozták meg az új termékkel.
Az azonos neműekhez való vonzódását tavaly október végén a Bloombergnek nyilvánosan is megvalló, 2011 augusztusa óta hivatalában lévő Apple-vezér, Tim Cook számára kulcskérdés az új termékvonal sikere. Az inkább evolúciót, semmint revolúciót jelentő iPhone 6-os széria bemutatása után valójában Cook első igazi megmérettetése következik most. A részvényesek mindenesetre nem fogadták kitörő örömmel az okosóra piacra jövetelének egyre kézzel...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/4 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!