A 2013 december óta elérhető ingyenes Google Ad Grants hirdetési keret egyik sikeres felhasználója a WWF Magyarország. Ők arról számoltak be, hogy nemcsak a karácsonykor meghirdetett farkasvédelmi program, és a tavaszi SZJA 1 százalék felajánlásával kapcsolatos kampány jutott el jóval több emberhez, de olyanokat is megszólíthattak az ingyenes hirdetéseknek köszönhetően, akikhez máshogy nem, vagy csak sokkal nehezebben jutottak volna el.
Azokban az országokban, ahol már elindult a Google Nonprofit Szervezeteknek program, számos civil szervezet számolt be jelentős eredményekről. Az észak-amerikai Direct Relief nevű szervezet a világ katasztrófa sújtotta, és szegény vidékein nyújt orvosi segítséget, a "Google Nonprofit Szervezeteknek" program keretében a Google AdWords segítségével egy millió dollár adományt tudott gyűjteni. A Mental Health nevű mentális egészséggel foglalkozó szervezet honlapját pedig 25 százalékkal többen látogatták azután, hogy csatlakozott az ingyenes programhoz.
A Google a TechSoup Global szervezet és magyarországi partnere a NIOK Alapítvány segítségével indítja el a programot Magyarországon. A Google az interneten élőben közvetített oktatásokat is szervez a közeljövőben. Ezekhez a Hangout on Airen közvetített tájékoztató előadásokhoz bárki csatlakozhat, így a szervezetek megtudhatják, hogy hozhatják ki a legtöbbet maguk számára a programból. Az előadások pontos időpontjai a Google Ground honlapjára kerülnek fel hamarosan.