„Az mPOS terminálok bevezetése ügyfeleink még magasabb szintű kiszolgálását biztosítja, hiszen segítségével tanácsadóink teljes körű szolgáltatással állnak rendelkezésükre a tanácsadástól kezdve a szerződéskötésen át a biztosítás indításáig, valamint az első díj és az esedékes díjak befizetéséig - mindezt az ügyfelünk által választott helyen és időben" - mondta Pásti Zoltán, az Allianz Hungária Zrt. értékesítésért és hálózatirányításért felelős vezérigazgató-helyettese.
„Az innovációban élenjáró biztosítóként az Allianz oly módon fejleszti termékeit és szolgáltatásait, hogy azok még inkább ügyfelei kényelmét és a megváltozott ügyféligények kielégítését szolgálják. Társaságunk digitalizációs törekvéseinek megfelelően az mPOS terminálok bevezetése korszerű, papírmentes és innovatív megoldást biztosít, ami a teljesen automatizált folyamattal kényelmes, rugalmas, gyors és biztonságos díjfizetést tesz lehetővé" - mondta Végh István, az Allianz Hungária Zrt. operációért és IT területért felelős vezérigazgató-helyettese.
„Az Ingenico Group egyik legfontosabb törekvése a folyamatos innováció annak érdekében, hogy vállalati ügyfelei számára gazdagabbá, zökkenőmentesebbé és személyesebbé tegye a saját vásárlóikkal való együttműködést, függetlenül az értékesítési csatorna típusától. Büszkék vagyunk rá, hogy az Allianz Magyarország az Ingenico Group-ot bízta meg saját innovatív mobil fizetési megoldásának kifejlesztésére, amely lehetővé teszi a tanácsadók számára, hogy a legnagyobb biztonság mellett fogadjanak el kártyás fizetéseket okostelefonjuk és a hozzá tartozó üzleti applikáció, valamint az Ingenico mobil terminál segítségével. Az új megoldást a legszigorúbb biztonsági előírásoknak megfelelő robusztus adminisztrációs és kimutatásokat, jelentéseket szolgáltató háttér rendszer támogatja" - mondta el Luciano Cavazzana, az Ingenico Group Olaszországért és Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója.
„Az mPOS terminál forradalmian új fizetési megoldás Magyarországon, amely jól mutatja a MasterCard elkötelezettségét az innováció irányában. Nagy előrelépés a készpénzmentes társadalom felé, mert általa olyan területen érhető el a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen. Világszerte egyre több vállalkozás választja a mobil fizetési terminálok - szakmai nevén mPOS - használatát annak érdekében, hogy növelje forgalmát, és jobb kiszolgálást biztosítson ügyfeleinek. A terminál használata gyors és egyszerű, az okostelefonok elterjedésével kézenfekvő megoldás azoknak a szolgáltatóknak, amelyek eddig csak készpénzt fogadtak el, de szívesen változtatnának ezen" - mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Az Ingenico iCMP mPOS terminálja egy okostelefon vagy táblagép és egy hozzá tartozó iOS és Android alatt futó üzleti, értékesítési alkalmazás kiegészítésével működő bankkártya elfogadó megoldás. A készülék egyaránt alkalmas a mágnescsíkos, a chipes és az egyérintéses kártyák elfogadására, kompakt mérete miatt pedig ideális megoldás a nem helyhez kötött fizetési szituációkban. A terminál biztonságos Bluetooth kapcsolat segítségével kommunikál az okostelefonnal vagy táblagéppel. A megoldás különlegessége az is, hogy nincs kinyomtatott nyugta, ezeket az ügyfél emailen keresztül kapja meg és nem kell tárcájában őriznie.