A tavaly eladott 6,3 millió darab Fordból 2,8 millió darab talált gazdára Észak-Amerikában, míg 460 ezer Dél-Amerikában, közel 1,4 millió Európában, közel 200 ezer a Közel-Keleten és Afrikában, további több, mint 1,4 millió pedig az ázsiai-csendes-óceániai régióban került értékesítésre.
A Ford várakozásai szerint 2015-ben az észak-amerikai iparág 17 - 17,5 millió, az európai piac 14,8 - 15,3, míg a kínai piac önmagában 24,5 - 26,5 millió darab között alakul majd. Ennek megfelelően rövid-, illetve középtávon egyre inkább felértékelődik az ázsiai régió szerepe a Ford értékesítéseiben is, közép- és hosszú távon pedig a közel-keleti és afrikai régió előretörésével is számolni kell. Amerika a vállalat értékesítéseinek továbbra is stabil alapját képezi majd, épp úgy, mint a válságból a többi kontinensnél valamivel lassabban kilábaló, ám már növekedésnek indult Európa, ahol a vállalat hagyományosan erős pozíciót foglal el.