Az E.On üzenete a Buda-Cash ügyfelekhez
2015-02-27 16:54
A Buda-Cash ügyben érintett ügyfelek számíthatnak a rendkívüli helyzetben az E.ON méltányos eljárására.
Az E.ON csoport az alábbiakról tájékoztatja ügyfeleit és a sajtó nyilvánosságát.
Az egyetemes (lakossági) ügyfélkörben a Buda-Cash ügyben érintett DRB Banknál zárolt számlával rendelkező, és közüzemi számláikat korábban arról befizető ügyfelek esetén az E.ON csoport mostantól automatikus módon 30 napos késedelmet engedélyez. Ez vonatkozik az átutalással, illetve a csoportos beszedési megbízással teljesítő ügyfelekre. Erről az érintettek írásban is tájékoztatást kapnak.
Azok az egyetemes ügyfélkörben lévő ügyfelek, akik befizetéseiket csekken teljesítik, ám pénzükhöz nem férnek hozzá számlazárolás miatt, egyedileg fordulhatnak kérelemmel a szolgáltató ügyfélszolgálatához személyesen, vagy telefonon. Ők az E.ON csoport általános méltányossági kedvezményét vehetik igénybe, mely egyszeri 30 napos haladékot biztosít számukra, február 24-ét követően esedékes számlák esetében.
Az automatikus befizetési határidő hosszabbítás a versenypiaci ügyfelekre nem vonatkozik, esetükben egyedi megállapodással állítható be a 30 napos fizetési haladék, vagy a maximum május 30-ig engedélyezett részletfizetéses türelmi idő, ezen ügyfélkörrel a szolgáltató munkatársai személyesen is egyeztetnek.
Az E.ON csoport kéri ügyfeleit, hogy a tartozások felhalmozódása elkerülése érdekében még a számlák lejárata előtt, időben forduljanak kérésükkel az ügyfélszolgálathoz, illetve a kijelölt kapcsolattartókhoz.