Az értékesítés-fejlesztés jelene és jövője

válassz
2015-03-06 12:33
frissítve: 2015-04-03 11:55
Egyik értékesítő is olyan, mint a másik. Felkészült a termékéből és a saját cégéből. Fejből darálja az USP-ket, egymás után teszi fel a nyitott kérdéseket. Pár óra múlva az ügyfél már nem is emlékszik rá.
Meghívó

Tisztelt Partnerünk!

Szeretettel meghívjuk Önt „Az értékesítés-fejlesztés jelene és jövője" címmel megrendezendő konferenciánkra, melyet 2015. április 15-én tartunk a Symbol Étterem és Rendezvényközpontban (1036 Budapest, Bécsi út 56.). A konferencia kezdete 9:00 óra!

Miről is szól ez a konferencia?

Jól emlékszünk néhány értékesítőre. A többség viszont valljuk be, könnyen felejthető. Eljött a „nagyon hasonló termékek" ideje. Egyik értékesítő is olyan, mint a másik. Felkészült a termékéből és a saját cégéből. Fejből darálja az USP-ket, egymás után teszi fel a nyitott kérdéseket. Pár óra múlva az ügyfél már nem is emlékszik rá.





Ajánlat a programból:

• ActionLab - Mit tanulhat egy értékesítő egy ismerkedő-művésztől (PUA)? Az unalmas előadások elől menekülő hallgatósághoz hasonlóan a vásárlók is védekező mechanizmusok széles skáláját fejlesztették ki a tipikus értékesítési módszerekkel és a haszonérveléssel szemben. Ami vonzza őket, az annak az értékesítőnek az energiája és személyisége, aki túlmegy az egyszerű eladáson, és élmény vele a tárgyalás.

• Quota- Actionlab - Gamification, avagy egy társasjáték az értékesítési pipeline folyamat managementben

• Magas megtérülésű software-megoldások a salesben - Új termék-dimenziók, a jövő megoldásai ma, a legjobb megtérülésű modulok. Beszélgetés a számokról, a közeljövő integrált salestámogató rendszereiben rejlő lehetőségekről.

• GROW - A salesszervezetek átlagosan a stratégiai kezdeményezéseikben rejlő haszon 40-60%-át veszítik el. Hány sikertelen rendszerbevezetést láttunk már? Amikor nem egy emberről, hanem egy szervezetről van szó, a dolog hirtelen komplexebbé válik. Lehet ezen az arányon javítani? Igen! Ezen az arányon jelentősen lehet javítani. Azt is elmondjuk, hogyan.

• Krauthammer - Emberi tényező vagy technológia? Szemtől szembe, vagy digitálisan? A személyes márkánk és ajánlói körünk építésében a közösségi média kulcsszerepet játszik. Nem mindenkinek, mert nem mindegy, hogy hogyan. Ki a mai kor példa értékű értékesítője? A XXI. század egyik sikeres értékesítői típusa a challenger. Miért?

Részvételi díj: 50 000 Ft + áfa. Az ár féléves Figyelő-előfizetést tartalmaz!
Earlybird jelentkezők április 6-ig, valamint Figyelő-előfizetők részére 50%-os kedvezményt biztosítunk!

Jelentkezési szándékát, a hely korlátos befogadóképessége miatt kérjük, mielőbb jelezze az alábbi elérhetőségek valamelyikén: /konferenciak/regisztracio/ vagy konferenciak@figyelo.hu