Helyettesíthető a személyes kapcsolat?

válassz
2015-03-16 12:13
Az élet számos területén, így a biztosítási szektorban is felértékelődik az internetes ügyintézés szerepe, de az ügyfelek 50 százaléka továbbra is kizárólag személyesen kötné meg biztosítását. A Generali Biztosító most értékesítési vezetőképző programot indít, hogy alapos felkészítést követően a szakma presztízsét és az ügyfelek elégedettségét növelő, új vezetői kört képezzen.
Az online platformoknak egyre nagyobb szerepe van a biztosítás kiválasztásban és sok esetben a biztosításkötésben is. A Generali Biztosító kutatásában megkérdezett 18-59 éves korosztályból tízből nyolcan online tájékozódnának a biztosítási csomagokról. Éppen ezért erősíti ügyfelei és tanácsadó partnerei internetes kiszolgálását a biztosító is. Folyamatosan fejleszti weboldalát, és minden új terméke esetén, illetve a már meglévő termékek esetén is folyamatosan alakítja ki online ajánlatkészítő felületeit.

Azonban, bár a megkérdezettek közel 50 százaléka tájékozódáshoz ugyan online felületet venne igénybe, a szerződését mindenképpen személyesen kötné meg, 20 százalékuk pedig mindent személyesen intézne. A biztosítási szektorban tehát még mindig elengedhetetlen a személyes kapcsolattartás. A Generali szerint a termékek, szolgáltatások, megoldások mélyebb megértésében, a lehetőségek és kockázatok áttekintésében, illetve a legmegfelelőbb, személyre szabott biztosítási csomag kiválasztásában a tanácsadókat szinte semmi sem képes helyettesíteni.

Éppen ezért az internet kínálta megoldások egyre szélesebb körű felhasználása mellett a személyes jelenlétből a jövőben sem enged a társaság: a Generali Magyarország egyik legkiterjedtebb tanácsadói hálózatával rendelkezik, kötelékében több mint 1800 tanácsadó dolgozik, illetve a biztosító országszerte már több mint 210 képviseletében várja ügyfeleit.
A vezetőképző programmal a társaság célja, hogy a pénzügyi szektorban egy olyan felkészült középvezetői réteget képezzen, amely képviseli és tovább építi a szakma presztízsét, maga alakítja a jövő biztosítási ágazatát. A fiatal tehetségek és ambiciózus vállalkozók számára meghirdetett Generali Sales Manager Program középpontjában az elméleti tudás elsajátítása mellett a valós esetek feldolgozásával szerzett tapasztalat áll. A társaság a szakmai fejlődéshez biztosítja a támogató munkahelyi környezetet és a tanulási lehetőséget is, így az alapos felkészítés után, a cég új vezetői alkalmazkodva a változó igényekhez, növelhetik az ügyfelek elégedettségét.

A program egy éves, a résztvevők pedig a magas színvonalú képzés mellett anyagi támogatásban is részesülnek. Bővebb információ: www.generali.hu/managerprogram