A közösségi képmegosztó oldal a világ hatodik legértékesebb startupja lett, miután újabb dollárszázmilliókat vont be, noha érdemi bevétele még nincs! A tőkét a globális jelenlét erősítésére fordítják, amire szükség is van, mert a vállalati szféra Amerikán kívül alig ismeri és használja a Pinterestet.
Finoman szólva halvány gőze sincs a legtöbb magyar vállalatnak, de sok, magát innovatívnak nevező itthoni vagy akár európai kkv-nak sem arról, hogyan lehetne eladásösztönzési vagy márkaépítési céllal felhasználni a közösségi média viszonylag frissen divatba jött hajtásait. Például a Pinterest, a Tumblr vagy épp az Instagram portált. A döntéshozói pozícióban lévők nagy többsége azt sem tudja, mi fán teremnek ezek, hacsak nincs tinédzser gyermekük, aki folyton efféléken lóg.
Mégis igen sokan felfigyeltek arra a minapi hírre, hogy a Pinterest újabb, immár nyolca...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/13 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!