Az idén egy és két százalék között lehet a gazdasági növekedés - mondja a DHL Global Forwarding nemrég kinevezett tengeri szállítmányozási igazgatója.
Hogyan lesz Magyarországon valakiből tengeri szállítmányozási szakember?
- Ez egy érdekes kérdés. Elvégzi a Közgázt, s elkezdi érdekelni a logisztikai terület. Az egyetem vége felé Dániában voltam, ahol közelebbi kapcsolatba kerültem a konténeres hajózással. Úgyhogy amikor hazajöttem Budapestre, nem volt kérdés, hogy ebben az iparágban kezdjek el dolgozni. Azóta is töretlenül élvezem.
- A logisztikát sokan férfidominanciájú területnek tartják. Nehéz volt fiatal nőként előrejutnia?
- Igazából már nem állja meg a helyét, hogy ez egy férfias szakma. Ha körülnéz az irodában, nagyon sok nő dolgozik nálunk. A logisztika szervezési munka, ebben a nők amúgy is nagyon jók. Az egész iparágban nagyon sok női vezetőt találni.
- A dunai hajózásban van fantázia?
- Nem nagyon. Ez egy nagy álom, ami újra s újra felszínre tör. A Dunával az a probléma, hogy ha magas a vízállás, akkor nem lehet rajt...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/13 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!