Névváltás a biztosítási piacon

válassz
2015-04-01 09:03
A névváltás háttere, hogy a holland székhelyű ING Csoport biztosítási üzletága világszerte önállóan folytatja működését, NN Csoport néven.
A 170 éves múlttal rendelkező holland cégcsoport 18 országban van jelen, 12 000 munkatársával 15 millió ügyfelet szolgál ki.
A biztosító magyarországi névváltása nem érinti az eddig megkötött szerződéseket, az ügyfeleknek semmi tennivalójuk nincs. A cég azonban kihasználja a változásban rejlő lehetőségeket, és több újítást vezet be. Ezek közül az első a már elérhető NN.hu weboldal, melyet az ügyfelek igényeiből kiindulva tettek könnyen érthető, átlátható és egyszerűen kezelhető felületté.
A névváltással egy időben, ma indul a biztosító új reklámkampánya, mely nem színészeket vonultat fel, hanem hétköznapi embereket mutat meg saját élethelyzeteikben, ezzel hívva fel a figyelmet mindarra, ami igazán számít az életben.
MTI