Sok még a tévhit

válassz
2015-04-02 07:20
Több mint 4 milliárd forintot ruház be az idén a Heineken Hungária, amelynek vezérigazgatója nem tart attól, hogy a vasárnapi és éjszakai boltzár visszavetné a sörfogyasztást.
Márciusi esők idején milyen szezonra számít a csapnivaló tavalyi után?
- A múlt évi időjárás valóban nem kedvezett a sörfogyasztásnak, a piac mégis minimálisan növekedett. Ennek oka elsősorban a multipackok, azaz az összecsomagolt termékek megjelenése a boltokban. Véleményem szerint a radlerek jelenléte óta nem volt hasonló forradalmi újítás a magyar piacon, amely hagyományosan egy félliteres, egyedi üveges vagy - az utóbbi időben egyre inkább - dobozos piac volt. Amikor másfél évvel ezelőtt ideérkeztem, rögtön feltűnt, hogy mennyire egységes a söröspolcok képe ebből a szempontból, és még néhány kollégám is arról próbált meggyőzni, hogy a magyar fogyasztók ezt kedvelik. Nos, a múlt év bebizonyította, hogy a különböző kiszerelések s a hatos vagy akár 12-es multipackok pont olyan népszerűek Magyarországon, mint a világ más részein, hiszen a fogyasztók számára kedvezőbb árat, a sörgyártóknak pedig nag...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/14 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!