Egyre nő a vásárlók adakozókedve

válassz
2015-04-01 22:35
Óriási sikerrel zárult az idén a Tesco Tiniséf programsorozata. Az egészséges táplálkozás jegyében meghirdetett kampány több ezer iskolást mozgósított az egész országban. A cég emellett aktív a paralimpikonok támogatásában és az élelmiszer-hulladék megfelelő kezelésében is.

 

Az idén a Tescónál próbáltuk csökkenteni a programok számát, egyben növelni a megmaradók hatékonyságát - hangsúlyozta a Figyelő Trendnek Magyar Henrietta, a társaság közösségi programokért felelős vezetője.

Tiniséf
A 2014-es esztendő legnagyobb megmozdulást kiváltó és egész évben futó programja a Tiniséf projekt volt. A főleg élelmiszer-áruházként ismert Tescónál úgy gondolták, valamilyen, az élelmiszerrel kapcsolatos küldetést kellene felvállalniuk. Ennek eredménye az egészséges táplálkozást középpontba állító Tiniséf főzőprogram. A 8-14 éveseknek meghirdetett kampány során főzőversenyeket rendeztek iskoláknak, egyéni indulóknak, amelyek/akik aztán nyereményként nyári főzőtáborokban és a Tesco főzőroadshow-jában fejleszthették tovább tudásukat. A gyerekekkel nagyon jó élmény a közös munka, az együttműködés, ők még nagyon nyitottak mindenre, amit ki lehet próbálni, b...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/6 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!