Kanyó Roland. A magyar dm dolgozói a vállalatcsoporton belül világviszonylatban a legaktívabbak a segítségnyújtásban. A cég számára stratégiai kérdés, hogy példát mutasson társadalmi felelősségvállalásban - mondta a Figyelő Trendnek a dm Kft. marketing- és PR-menedzsere.
Milyen segítségnyújtási programokat működtet a dm?- Több nagy projektet futtatunk. Egész évben lehetővé tesszük dolgozóink számára, hogy egy napot a munkaidejükön belül segítségnyújtással töltsenek. Az Egy nap másokért programunk keretében bármilyen civilszervezet, családsegítő, alapítvány munkájába bekapcsolódhatnak. Nem határozzuk meg, hova menjenek, csak biztosítjuk, hogy mindezt munkaidejükön belül megtehessék.
- Mekkora az érdeklődés a munkatársak körében?- Nagyon nagy. Amikor elindítottuk ezt a programot, a célunk az volt, hogy a dolgozók tíz százaléka vegyen benne részt, de sikerült bőven túlszárnyalnunk, hiszen ma már harminc százalékuk egy évben egy napot önkéntes munkával tölt. Ezzel a vállalatcsoporton belül a magyar munkatársak világviszonylatban az élen állnak.
- Melyek a legnépszerűbb tevékenységek? - Nagyon...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2014/6 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!