Portált, mobilappot vagy hírlevelet képes egyedileg egy-egy látogatóra szabni Szántó Péter és Paróczi Zsombor projektje, amely a német ProSiebenSat.1 médiacsoporttól már befektetést is kapott.
Péter 23 évesen, a Corvinus harmadéves hallgatójaként Kaliforniában szerzett ösztöndíjat, az elmúlt 8 évben pedig szépen építette fel kapcsolati tőkéjét, ráadásul nem multinál, hanem vállalkozóként. Sokat segített, hogy a neves University of Southern Californiára (USC) jutott ki a magyar egyetem egyik csereprogramjával.
Végzősként bő öt éve megalapította B Creative nevű reklámügynökségét. „Azt gondoltam, a lelkesedés elég lesz, de hiányzott a tapasztalati tudás, a kapcsolati tőke, és a cégalapítás buktatóit sem vettem könnyen. Egyszóval nagyon nem ment a dolog. Az okosba megoldjuk szlogennel leírható magyar mutyiban pedig nem akartam részt venni, így eldöntöttem, visszamegyek tanulni a USC-re" - meséli a ma is csak 29 éves vállalkozó.