Beruházásokkal a válság ellen

válassz
2015-05-14 06:52
A recesszió éveiben az alumíniumipari cég leépítések helyett fejlesztéssel válaszolt a piaci kihívásokra. A jól megválasztott taktikának hála a forgalmuk évek óta növekszik.
Ecseri Ferenc már 15 éve foglalkozott autóalkatrészek kereskedelmével, amikor 1986-ban nagyszabású bővítés mellett döntött, s belevágott a gyártásba. Az elsődleges célpiacokat ekkor még a jelenlegi Oroszország területén működő vállalatok jelentették. Az üzlet jól is futott mindaddig, amíg a Ladák és a Trabantok ki nem koptak az utakról. Mivel az ezredfordulóra a vevői igények gyökeresen megváltoztak, a tulajdonos 2001-ben újragondolta a cég profilját, s Cegléden létrehozta az Ecseri Termelő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.-t. A korábbi vállalkozás jogutódja alumíniumból készült öntvények gyártásával kezdett foglalkozni.

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/20 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!