Pénzt és életet!

Jandó Zoltán
2015-05-14 06:50
A nagy internetes cégekkel egyelőre csak szóban harcol a kormány, a terhet a hazai vállalatok fizethetik. A reklámadó és az ügynökségi piac átalakítása esetében is politikai okok állhatnak a háttérben, a büdzsé csak másodlagos.
Akár több ponton is változtathat még a kormányzat a reklámadó módosításáról szóló törvényjavaslaton ágazati szakértők szerint. A Figyelő által megkérdezett szakemberek nagy része úgy vélekedett: nem kizárt, hogy a múlt héten közzétett verzióval a kabinet egyelőre csak tesztelni kívánja a szektort s a korábbi szabályozást több elemében is kifogásoló Európai Bizottságot (EB). Ha a mostani elképzeléseket túl sok bírálat éri, feltehetőleg belenyúlnak még a tervezetbe.




Túllőttek a célon


Kritika szép számmal érkez...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/20 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!