A konkurensével kötött paktum nyomán megvált ugyan addig élenjáró apróhirdetési oldalától az Allegro, az online árverési piacterével azonban folytatja a küzdelmet.
Igencsak drága lett az ingyenes kiszállítási akció tavaly az online apróhirdetési piacát hangyaszorgalommal építő Jófogás.hu-nak. Amint elindította az ügyfélvadász promóciót, az üzletág hazai történetében páratlan tömegű „villámhirdetés" jelent meg a honlapon. Míg máskor akár hetekig, hónapokig kínálgathatja az eladó a portékáját, a kampány alatt tiszavirág-életű ajánlatok jelentek meg és tűntek el tízezerszámra az oldalon. Az történt ugyanis, hogy a rivális OLX.hu-n vevőre talált eladók pár percre fölrakták a holmit a Jófogásra, formálisan ott kötötték meg az üzletet, hogy ne kerüljön pénzbe a kiszállítás.