Részben a Ryanair nyomdokaiba lép a magyar alapítású szolgáltató, hogy immár az üzletemberek is megtalálják nála a számításukat.
Tizenegy éve sokkolni akartunk, ezt tükrözte a színvilág, ma már egy érett légitársaság vagyunk. - Némileg leegyszerűsítve így indokolta Váradi József, a születésnapját a múlt héten ünneplő Wizz Air vezérigazgatója, miért látták szükségesnek a dizájnváltást, amely a gépek festése mellett kiterjed egyebek mellett a légiutas-kísérők ruhájára is. Forradalmi változásra azért nem kell gondolni, az eddig sem túl domináns lilát cserélték hasonló árnyalatú kékre.
Az üzleti alapelvek sem módosulnak ennél jobban. „Ez az első alkalom, hogy ingyenételt szolgálnak fel egy gépünk fedélzetén" - viccelődött a mögötte ülővel Váradi a születésnap s az új arculat apropóján Budapest és Varsó között megreptetett ünnepi járat fedélzetén. (A Wizz Air első gépe 2004. május 19-én szállt fel.) Egy darabig biztosan az utolsó is, hiszen a fizetős fedélzeti ellátás a fapadosok egyik alapvető ismertetőjegye.<...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/22 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!