A Heineken erre a negatív tapasztalatra pozitív, a város imázsát építő kampánnyal felel, és a fővárost ismerő és szerető fogyasztóit bevonva igyekszik bebizonyítani, hogy mennyi feledhetetlen élményt tartogat Budapest valójában. A márka ezért egy olyan Instagram játékot indít, amelynek nyertese az általa megálmodott napot többek között a holland sztár DJ-vel élheti át. A játék egy óriási, Heineken 5 Star Party-val zárul július 25-én, amelyre a játékban részt vevők közül százötvenen páros belépőt nyernek. A június 22. és július 12. között zajló programban való részvételhez nincs más dolguk a fogyasztóknak, mint egy olyan kép feltöltése az Instagramra, amely megmutatja, hogy melyik öt budapesti helyszínen milyen programmal telne az ötcsillagos napjuk.
„Azt gondoljuk, hogy Budapest nem véletlenül lett Európa egyik legnépszerűbb utazási célpontja. A Heineken célja az, hogy egy különleges nyári kampánnyal, a városra nyitott fogyasztóinkkal együtt bizonyítsuk be, hogy Budapest tényleg egy különleges hely! Bízunk benne, hogy sokan csatlakoznak kezdeményezésünkhöz, és ezáltal minél többen járulunk hozzá kedvenc városunk népszerűsítéséhez."- mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere. „A játék indulásával egyidejűleg az új, limitált kiadású Heineken Cities kiszerelések is kikerülnek a polcokra, amelyek Budapestet olyan fővárosok sorába állítják, mint New York, Amsterdam vagy éppen Rio."