Magyarország helyett Grazot választotta kapacitásbővítésre a Jaguar-Land Rover márkatulajdonos indiai Tata konszern, de gyárépítési terveit sem fújta még le. Hazánk is a listán van.
Két betű, az XE az indiai Tata tulajdonába került Jaguar talán mindent eldöntő nagy reménye. Az XE ugyanis annak a tavaly, Párizsban debütált új modellnek a neve, amely a középkategória legharcosabb csoportjában, a prémium szegmensben fog olyan nagyágyúkkal megküzdeni a vásárlók pénzéért, mint a BMW 3, a Mercedes C vagy az Audi A4. De még a Jaguarnak se tuti a győzelem, bár a csoport olyan biztos abban, hogy a modell elnyeri a vevők kegyeit, hogy a gyártás Anglián kívüli bővítésére, kelet-európai helyszínek feltérképezésére megbízott egy közvetítő céget (Türelemjáték- Figyelő, 2015/12. szám).