A jövő a kreatív szakmák művelőié - ezt felismerve külföldön számos, a csapatmunkát, a vita- és tárgyalókészséget fejlesztő módszert alkalmaznak a közoktatásban. Ezen elemek jó része eközben idehaza még mindig hiányzik az iskolákból.
Egy jó nevű vidéki nyolcosztályos gimnáziumban négy éve szereltek föl interaktív táblákat a tantermekbe, azóta is kizárólag vetítésre használják őket. A 13 éves Kristófnak előadást kellett tartania, ezért felkészülésként kicsit tovább maradt a könyvtárban, elbabrált az ott lévő eszközzel, hamar megértette a működését, és gördülékenyen prezentált rajta. Előadása után több tanár is megkérte, hogy segítsen nekik boldogulni az interaktív táblával. A fiú komolyan vette a megkeresést, „óravázlattal" készült és örömmel adta át arra nyitott ta...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/29 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!