Az idén 15-30 millió is elfogyhat a minimum 100 ezer forintos kiegészítőkből, annak ellenére, hogy egy félreértelmezett hír miatt az eladások visszaesésétől volt hangos a minap a világsajtó. A titok: nem a kütyübolondokat, hanem a luxusóra-vásárlókat célozzák.
Elképesztő polémia folyik a fejlett világ technológiai szócsövei és Apple-elemzői körében arról, hogy sikeres-e a cég újabb korszakalkotó terméke, az okosóra. Az almásoknál szokásos titkolózás az elmúlt hetekben visszafelé sült el: egy Slice nevű, vásárlást segítő-ösztönző applikáció információi nyomán elterjedt, hogy látványosan csökkennek az Apple Watch eladásai. Bejelentették: becsléseik szerint június közepéig 2,8 millió okosóra fogyhatott, de lassan pörögnek fel az értékesítések. Az iPhone-ok mellett az Apple Watchra is letölthető program felhasználói a...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/30 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!