Követ dob a hazai autópiaci állóvízbe az Európába diszkontmárkaként visszalopakodó orosz Lada, amely a legvéresebb harcát csoporton belül, a Daciával vívhatja majd.
Más a műbőrös Ladák szaga, mint az új autóké, pedig éppen ezek az illatok, érzések terelték egy akolba a márkarajongókat. Tallárom Balázs, az augusztus 21-i nemzetközi márkatalálkozót szervező Lada Club Hungary (LCH) elnöke ezzel magyarázta, miért nem vár sokat attól, hogy ősszel - vagy két évtizedes szünet után - visszatér a Lada a nyugati piacra, legelőször is Magyarországra.
„Mindenki kíváncsi rá, én is el fogok menni, megnézni, kipróbálni, de sokat nem várunk tőle" - mondja a klubvezető. Azért sem, mert a mostani modellek - a hajdani világsik...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/30 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!