Méregdrága vicinális

Bucsky Péter
2015-08-19 06:21
A költségek igencsak elszabadultak, végül kilométerenként a 2 milliárd forintot is elérhetik.


Bár augusztus 20-án megindul a forgalom Budapest és Pilisvörösvár között, még messze van a felújítás vége. (Pedig az utóbbi és Esztergom között már járnak egy ideje a szerelvények.) Egyelőre ugyanis csak a Desiro motorvonatok térnek vissza, sőt azok közül is mindössze hat. Az ünnepélyes átadások számában az eddig etalonnak számító Várkert Bazárt is megszégyenítő vasútfejlesztés még bőven tartogat szalagátvágási lehetőséget. Kezdjük azzal, hogy a biztosítóberendezésnek augusztus 30-ig kell elkészülnie, addig nem tudnak sűrűbben járni a ...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/34 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!