Az ágazati konszolidációnak és a 4G-nek köszönhetően térségünkben is egyre olcsóbb lesz az internet - jósolja a Viber távközlési szolgáltató frissen kinevezett kelet-közép-európai vezetője.
- Milyen üzleti megfontolásokból erősítette meg a Viber a kelet-közép-európai jelenlétét?- Igen nagy népszerűségünk láttán határoztunk a régiós iroda megnyitásáról. A térség 13 országában összesen 27 millió egyedi látogatót képvisel az általam vezetett új iroda. Sőt a felhasználóink száma elképesztő sebességgel, percről percre nő. Ez azt jelenti, hogy az egyik legnagyobb digitális platformmá váltunk a régióban. Emellett egyre erősödő igényt tapasztaltunk a helyi partnerek részéről értéknövelt szolgáltatásokra, együttműködésre. Így például digitális matricáink, nyilvános csetjeink, mobiltelefonos játékaink, valamint az internet- és telekommunikációs szolgáltatók által küldött perszonalizált információs üzeneteink jelentik az üzleti modellünk alapjait.
- Milyen közös terveik vannak a régiós távközlési vállalatokkal?- A telekommunikációs társas...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/37 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!