Nem az Amazon, hanem a régiós versenytársak adják fel igazán a leckét a hazai webáruházaknak.
Az online kereskedelmi szakma nagyobbik része hosszú éveken át a Nyugatról érkező versenytársak miatt reszketett. Kezdetben az eBay, majd az Amazon volt a nagy mumus, ám a konkurencia most a régiónkból erősít. A két legismertebb, viszonylag új belépő az eMAG (a román SC Dante International SA) és a Mall.hu (a cseh MALL CZ-csoportba tartozó Internet Mall Hungary Kft.). De ha jobban belegondolunk, valójában a piac nagy részét már előttük is külföldi szereplők uralták. Idesorolható a Vaterát, a Tesz-Veszt és az Árukeresőt birtokló lengyel tulajdonú Allegro Group HU Kft...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/38 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!