Apró trükk

Halaska Gábor
2015-09-24 06:36
A világ tíz legnagyobb presztízsű fesztiválja közé akarja eljuttatni alapítója a Szigetet, ahol a sztárok is kifejezetten fel akarnak lépni. A Sziget Kft. ügyvezetője beszélt arról is: a népszerűsítés során már nem hangsúlyozzák, hogy a rendezvény Magyarországon van.


- Hogyan alakult a fesztivál idei mérlege?

- Pontos adatokat még korai lenne mondani, mert teljes egészében csak novemberre fut be az összes elszámolás és számla, ám az elmúlt 23 év tapasztalatai alapján már néhány milliós pontossággal meg lehet becsülni a számokat: a tavalyi rekordnyereséghez közelítő, több mint 100 milliós eredményre számítok. Persze vannak még apró bizonytalanságok: vállaltuk például a sziget körüli futópálya felújítását, amelyre még érvényes ajánlatot sem kaptunk, de egy 4,7 milliárdos költségvetésű rendezv...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/39 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!