Mesélnek a ruhák Divatmárka-építő megoldás

Bagó Péter
2015-10-01 06:43
Egy új magyar startup a designertermékek értékesítését emelné új szintre.


A piacra lépés, illetve az azt követő intenzív terjeszkedés az egyik legnehezebb feladat, legyen szó akár innovatív kkv-ról, akár igazi startupról. Az ötlet és a kreativitás korántsem elég, mindenáron piacot kell szerezni! A piacok nemcsak a keresletet adják, hanem igen fontos visszajelzéssel szolgálnak arról is, hogy a termék jó-e, szeretik-e, mit kell rajta változtatni esetleg. És ezután, ezzel együtt jönnek a további kulcskérdések. Hogyan kell az online piacra lépni? Hogyan kell egy ruhakölteményt digitális környezetben eladni, ahol nem érinthető meg, nem próbálhat...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/40 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!