Perek zajlanak, törvények (vagy jogszabály-módosítások) születnek, néhányan segítséget remélnek, mások pedig a szolidaritás határain s a bizalmon meditálnak.
Az elmúlt hónapok pénzügyi botrányait (Quaestor, Buda-Cash, Hungária, Széchenyi Kereskedelmi Bank) még nem hagyhattuk magunk mögött, perek zajlanak, törvények (vagy jogszabály-módosítások) születnek, néhányan segítséget remélnek, mások pedig a szolidaritás határain s a bizalmon meditálnak.
Mindeközben az élet nem áll meg - a tőkepiacok működnek, a vállalatok finanszírozást igényelnek, a lakosság kezelni akarja pénzügyeit, joggal merül fel a kérdés: hogyan tovább? Tanultunk valamit az eseményekből?
Több irányból is indíthatjuk a jó szándékú elemzést;az biztos, hogy a javaslatok címzettjei között ott lesznek a pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó társaságok (bankok, biztosítók, brókerek, alapkezelők, nyugdíjpénztárak) és a szabályozó hatóságok. A teljes képhez természetesen hozzátartozna az ügyfélkör is, de ennek a megközelítését - összetettsége, szerteágazó társadalmi s kulturá...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/41 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!