Szerinte a magyar kkv-k kivitele szempontjából nem Magyarország általános megítélése vagy a Merkel-Orbán viszony a kérdés, hanem hogy mennyire felkészülten, tervezetten vágnak neki a külpiacra lépésnek.
- A dízelügy a Volkswagen, az autóipar botránya vagy amerikai-európai gazdasági háború?- A cégek igyekeznek megtalálni a profithoz vezető legrövidebb utat, de ez alkalommal mintha nem az innovációban, fejlesztésben, hanem a feketezónában keresték volna a megoldást. A botrány marketingrésze az izgalmas, mert a Volkswagen (és talán a német ipar?) erősségét, hitelét, megbízhatóságát kezdték ki. Márkaépítés szempontjából ez a legkínosabb.
- Nekünk sem mindegy, ha a hazai GDP 1,5-2 százalékos visszaesését okozhatja az Audi lassul...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/43 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!