Koncentráltabb kedvezmények

Halaska Gábor
2015-11-26 06:35
A bónuszos-kuponos piacon lényegében egy nagy, a Bónusz Brigád és néhány közepes szereplő maradt. Az online kiskereskedelem 273 milliárdos forgalmához képest már jelentősnek tekinthető a napi ajánlatok ez évre várható 20 milliárdos összege.


Négy-öt éve még minden második e-kereskedelmi hír a Groupon modelljét meghonosító Bónusz Brigádról és akkori nagy konkurenséről, a Kupon Világról szólt. Mára viszont lecsengett a nagy hype, igaz, stabil maradt az üzlet. Azért persze az utóbbi két év a konszolidáció jegyében telt, a piac már nem nőtt, de a Bónusz igen, alapvetően a többiek kárára. A Kupon Világ szinte jelentéktelen szereplővé süllyedt. Nagy volt a jövés-menés is, körülbelül ugyanannyi szereplő van most is, mint egykor, de sok régi eltűnt, helyükön újak jelentek meg.

É...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/48 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!