November elején másfél évtizednyi önálló működést követően üzlettársával, Kelemen Gyulával egyszer csak eladták a cég többségi részesedését. Miért éppen most?
– Valójában amióta megalapítottuk a vállalkozást 2001-ben, egy-két évente mindig volt egy nagyobb lépés, amit meg kellett tennünk. Ezeket mi dimenzióváltásoknak hívjuk. Ilyen volt, amikor megnyitottuk az üzletünket a Mammutban, vagy amikor a oneman show-ból mertünk váltani, és elkezdtünk magunk mellé egy menedzsercsapatot szervezni. Nagyjából két éve is eljutottunk egy ilyen pontra. Egyértelművé vált: ahhoz, hogy a globalizált e-kereskedelmi piacon lépést tudjunk tartani a nagy európai vagy világszereplőkkel, szükségünk van egy olyan partnerre, aki, ha kell, tud segíteni tőkével, know-how-val. Valakire, akivel ki tudunk használni olyan szinergiákat, amelyek javítják a versenyképességünket. Elkészítettünk egy e...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2015/51 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!