Utcafront

Köztéri média
Jandó Zoltán
2016-01-21 07:10
frissítve: 2016-01-20 11:02
A köztéri média területén sem az oszlopháború volt a legnagyobb csapás Simicskáékra: a cégbirodalom milliárdos állami megrendelésektől esett el. A konkurencia erősödik, a folyamatokba a kormány is besegít. Az egykori Fidesz-pénztárnok sem adja fel: az egyik hozzá köthető médiavállalkozás épp most alapított egy új céget.


Bontanak egy Mahir-oszlopot. Milliárdos jogvita lehet a vége

Akár milliárdokat is bukhat a főváros az esetenként kifejezetten röhejes oszlopbontási hercehurcán, illetve az ahhoz vezető vitán. A hirdetőfelületeket üzemeltető Mahir Cityposter Kft.-nél már most százmilliós károkról beszélnek, ám ha Budapest jogellenesen bontja fel velük élő szerződését, akkor a kieső bevételek miatt a cég tájékoztatása szerint 5–17 milliárd forint közötti összeget is követelhetnek. Utóbbi szám kissé erősnek tűnik, hisze...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/3 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!