Vezetik a magyar piacot

válassz
2016-02-02 11:33
Tizenkét százalék fölé emelkedett a Suzuki piaci részesedése 2016 első hónapjában, amivel a márka ismét piacvezető Magyarországon.
A Vitara továbbra is nagy sláger a vevők körében, a Swift és az S-CROSS stabilan hozza a számokat, és egyre népszerűbb a Celerio is.

A Datahouse friss adatai szerint az országban januárban fogalomba helyezett 5567 személygépkocsiból 677 volt Suzuki, ami 12,16 százalékos piacrésznek felel meg. A Suzuki ezzel az eredménnyel átvette a magyar piac vezetését.

A sikerből az összes Magyarországon gyártott modell kivette a részét: Vitarából 476 darabot értékesítettek, a modell 28,12 százalékkal áll a SUV kategória élén. A B szegmenst a Swift vezeti 13,33 százalékos piacrésszel, és az S-CROSS-nak is sikerült előretörnie: 4,24 százalékos piacrészt könyvelhetett el januárban a C szegmens sűrű mezőnyében. Az importmodell Celerio szintén a gázra taposott, és 26,67 százalékra növelte részesedését az A szegmensben.

Az elmúlt évben egyébként a Suzuki jelentősen növelte jelenlétét a magyar személyautó-piacon, és - elsősorban a Vitara kiugró sikerének köszönhetően (2015 egészében 3733 darab kelt el belőle) - összességében 9,72 százalékos piaci részesedést ért el. Az idei januári piacelsőség a tavalyi hazai szereplés remek folytatatása.

A jó eredmények tükrében a Magyar Suzuki Zrt. eladásainak további bővítésére törekszik mind a magánvásárlók körében, mind a flottaeladások terén.