Nemzetvesztés

Magyar Idők

Jandó Zoltán
2016-02-04 06:28
frissítve: 2016-02-03 11:12

Állítólag felsőbb utasításra mondják vissza sorra a Simicska-lapokat, különösen a Magyar Nemzetet
az állami intézmények. A napilap olvasói közel harmadát vesztette el, a hirdetési piacon azonban még rosszabb lehet a helyzet. Közben az új kedvenc Magyar Időkhöz ömlik az állami pénz: a reklámok háromnegyede nem a piacról jön.

Csókolom, Nemzet van? – érkezik a kérdés a Pest megyei község kisboltjának eladójához az újságosállvány alja felől. Ott kell lenni – szól a rövid válasz, de ennyivel nem lehet megoldani a problémát, a kérdező hatvanas úr ugyanis negyedszer is sikertelenül pörgeti át a halmokban álló Magyar Időket. A hiba természetesen ezúttal sem a vevőben van: a pult mögül némi ciccegést követően kivánszorgó eladónak is csak harmadik nekifutásra sikerül megtalálni az egy szem Magyar Nemzetet a tavaly szeptemberben indított konkurens példányai között.






A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/5 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!