Korányi László publicisztikája
Korányi László publicisztikája a Jeremie alapkezelői pályázatok adatairól.
Február közepén még startupos körökben sem keltett különösebb feltűnést egy bírósági hír, miszerint arra kötelezték a Magyar Fejlesztési Bankot, hogy adja ki a nyertes Jeremie alapkezelői pályázatok adatait. Pedig a – még nem jogerős – döntésnek a jogi értékén túl a magyar startupvilág szempontjából is nagy jelentősége van. Egy még megteremtendő céges és befektetési kultúra alapvető lételeme a nyilvánosság, a lehetőség, hogy a piaci döntésekből tanulni lehessen.
LEJÁRATÓ GYAKORLATOK ÉS PLETYKÁK
Vitathatatlanul így van ez a túlnyomó részben közpénzből finanszírozott Jeremie kockázati tőkealapoknál. Éppen ezért próbáltuk még az NGM–NIH- (Nemzetgazdasági Minisztérium – Nemzeti Innovációs Hivatal) időkben az alapokat összefogó Magyar Vállalatfinanszírozási Zrt.-től megkapni az egyes befektetések lényeges adatait. A társaság azonban még az államti...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/10 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!