A bevételnövekedés receptjének jártak utána
2016-04-16 11:20
A megkérdezett vállalatvezetők becslése szerint évente 18 százalékos bevétel-növekedést eredményezne, ha személyre szabott megoldásokat tudnának nyújtani ügyfeleik és munkavállalóik számára - közölte az Oracle amerikai informatikai óriáscég
Az Oracle 10 iparágból, 300 vállalatvezetőt kérdezett meg a megváltozott fogyasztói igényekről.
A jelentés szerint a válaszadók 84 százaléka érzékelte az egyedi felhasználói igények megjelenését, 70 százaléka a munkavállalók körében is találkozott a jelenséggel, de csak 20 százalékuk értékelte úgy, hogy az ilyen típusú szolgáltatásokat kiváló minőségben nyújtja saját vállalata.
A megkérdezettek közel kétharmada - többek között a kommunikációs, oktatási és kutatási, mérnöki és építőipari, pénzügyi, egészségügyi, vendéglátó ipari, közszféra, valamint a kiskereskedelmi szektor képviselői - úgy vélik, hogy a váltás nagy kihívást jelent a versenyképesség szempontjából.
A felmérésbe bevontak 97 százaléka szerint az egyének korszakában (Era I - Age of the Individual) az üzleti információs megoldásoktól, a felhasználói élményeket biztosító megoldásokon át az iparág-specifikus alkalmazásokig terjedő informatikai beruházások az igazán fontosak. Ezeknek a beruházásoknak ahhoz is hozzájárulnak, hogy a vállalatok személyre szabott felhasználói és munkavállalói élményeket kínálhassanak. A megkérdezettek 81 százaléka szerint pedig szoros kapcsolat van a felhő alapú informatikai megoldások, és a személyre szabott megoldások nyújtásának képessége között - fogalmaztak.
A közleményben arra is rámutattak, hogy azok a szervezetek, amelyek tavaly több mint 10 százalékkal növelték bevételeiket, jelentős előnyben vannak a személyre szabott megoldások nyújtásában.
MTI