Csökkent a sörpiac jövedelemtermelő képessége, de az idei labdarúgó-Európa-bajnokság és az olimpia sokat lendíthet a fogyasztáson – állítja a Heineken Hungária Sörgyárak élére nemrégen kinevezett vezérigazgató.
Már két hónapja vezeti a magyar Heinekent. Milyennek találja a várost?
– Budapest gyönyörű. A családom csak április végén csatlakozott hozzám, mivel alkalmazkodnunk kellett a gyerekeim iskolai szünetéhez, így az első hat hétben bőven volt időm felfedezni a fővárost s persze Sopront és Martfűt is, ahol a sörgyáraink működnek.
– Megvannak az éves eredmények. Hogy zárta az évet tavaly a cég?
– A sörpiac 2015-ben kezdett magára találni, de az értékesítés volumene még elmarad a 2008 előtti szintektől. A fogyasztás jelentősen csökkent, mikö...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/21 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!