A meztelenkedés vége

Piacot teremtett a labdarúgó-Eb
Jandó Zoltán
2016-06-30 06:06
frissítve: 2016-06-28 18:32
Piacot teremtett a labdarúgó-Eb: egy hónap alatt több magyar focimezt adtak el itthon, mint az elmúlt tíz évben összesen. A kereskedők egy része már kifogyott a készletből, az utánpótlást várja, pedig a gyártó az előzetesen jelzett igények háromszorosával készült. Jól fogynak a zászlók és az egyéb szurkolói relikviák is.
Szurkolói visszapillantótükör-huzat. Egyike azon termékeknek, amelyek létezéséről a futball-Európa-bajnokság kezdete előtt az emberek többsége jó eséllyel nem is tudott. A csoportmérkőzések végére azonban ez megváltozott: legalábbis, ha valaki nem csukott szemmel vagy kizárólag föld alatt közlekedik, egész biztosan látott már olyan autókat, amelyek visszapillantóját trikolórba öltöztette a gazdája.

Véletlenül sem ez azonban az egyetlen olyan ereklye, amellyel a focilázban égő magyar lakosság igyekezett támogatásáról biztosítani az elmúlt hetekben a nemzeti tizenegyet. A mérkőzések után az utcákat elárasztó tömegben a korábbiakkal ellentétben már nem csak elvétve tűntek fel nemzetiszínű sálak, kalapok, szemüvegek, válogatottmezek vagy éppen zászlók, lényegében mindenkinél volt valami, amiből kiderült, nem véletlenül tévedt be az ünneplő tábor közepébe.

NULLÁN A KÉSZLETEK



A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/26 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!