Egészséges hízókúra

FORNETTI-BŐVÍTÉS

Szirmai S. Péter
2016-08-11 07:16
frissítve: 2016-08-10 16:04

Az egészségtudatos fogyasztókat is megcélozza a fagyasztott pékáruk régiós piacvezetője. Palásti József alapító lapunknak azt mondta: elképzelhető, hogy Amerikában együtt terjeszkedik a céget tavaly tőle megvásárló Aryztával.

Sebastian Gooding, a Fornetti-csoport vezérigazgatója valószínűleg a jövőbe lát. Mással nemigen magyarázható, hogy pont az idei futball-Európa-bajnokság magyar szempontból legjobb meccse, a magyar–portugál margitszigeti közvetítésére hívta a közeli együttműködő partnereit az atlétikai centrum VIP-páholyába. A hangulat garantált volt, úgy is fogalmazhatunk, hogy a Fornetti nyerte a meccset. A tavalyi számok alapján azonban nem csak azt. Alig egy évvel azt követően, hogy az ír–svájci Aryzta AG megvásárolta Palásti József fagyasztott pékárukat gyártó kecskeméti Fornetti holdingját, a hazai vállalat az elmúlt hat év legjobb árbevételét és eredményét érte el (lásd a grafikont).

A Fornetti-úthenger szemlátomást száguld tovább. Az alapító Palásti mester bombabiztos receptjére – friss, forró és ropogós legyen az áru – építve egy új típusú illatos marketingfegyvert helyezett üze...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/32 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!