Pórul járhatnak a magyar beszállítók, ha az újra felröppent híresztelésnek megfelelően valóban kivonul a régióból
a Tesco. Elméletileg egy magyar vevő kínálná a legjobb esélyeket a hazai élelmiszeripar számára, ám a versenyképesség javítása nélkül a siker csak átmeneti lehet.
Három felejthetetlen nap a kies Miskolctapolcán két főnek potom 14 990 forintért. Mesés pihenés ingyenes wifivel és „törülközőbekészítéssel” a magyar paprika főváro-sában, Kalocsán, alig 5000-rel többért! Félő, kénytelen lesz lemondani a Tesco-rajongó az ilyen – a tescoutazas.hu honlapon hirdetett – csábító ajánlatokról, ha valósággá válik a Magyar Időkben újra megszellőztetett hír, és kivonul az országból a hipermarketlánc.
NEM LESZ REDŐNYHÚZÁS
Amint arról lapunk tavasszal már beszámolt, a brit anyavállalat pénzügyi n...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/35 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!