BALATONI ZSÓFIA
A Kreatív Magazin PR-toplistáján 2014-ben és 2015-ben is Az év ügynöksége díjat elnyert Uniomedia Communications alapító ügyvezetője főleg regényt szeret olvasni, a legjobb szakkönyveket pedig az asztalán tartja.
– Az ügyfeleiknek kreatív megoldásokat kínálnak. Miből merít ihletet? Három kisgyermek és a cégvezetés mellett mennyire marad ideje azt olvasni, amit szeret?
– A munkámhoz sok olvasásra van szükségem. A szakmai kiadványok mellett egy-egy szépirodalmi alkotás segítségével más-más világokat ismerhetek meg, olyan, mintha utaznék. Így jutok újabb élményekhez, tapasztalatokhoz, és nyelvileg is változatos formákkal találkozom, ami a kommunikációs munkában elengedhetetlen – végtére is szavakkal dolgozunk. De főleg...
A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2016/41 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!